Svar.

johanna om Sockertoppen =D<3:
fin blogg!:D

Svar: Tack Johanna =D du ahr med en fin blogg =D


Lena  ([email protected]) om Sockertoppen =D<3:

Vad fin han är ! Jätteroligt att du fått en häst. Stort grattis !


Svar: Tack Lena =) Hihi jaa det tycker jag med, trodde aldrig att jag skulle få en sån fin häst =D idag är första dagen jag ska rida honom =D


Anonym om Varför får man inte vara klädd som man vill?:

Sen kanske de e så att man inte känner sig bekväm att gå runt i trashiga mjukis som en annan fjortis.. håller med om att man får ha på sig vad man vill! med klanka inte ner på dem som vill känna sig fina och köper dyra märkes, det är lixom deras nöjen i livet ;)


Svar: Nej det är klart att vissa inte göra. Jag vill verkligen inte klanka ner på någon, det är bara så att jag tycker det är fel att man går runt och snakcar skit om vissa som har en viss klädstil och sådant bara.
Vill verklgien inte att ni ska missförstå mig med det inlägget.

Kommentarer
Postat av: Elin

Svar till "anonym".

Varför skriver du "trashiga mjukis som en annan fjortis" ? Är inte de lite dömande ? Höll du nyss inte med om att man får gå som man vill, att handla mjukisar i olika färger och modeller kanske är deras nöje i livet ?

Jag förstår vad Mandha menar här, men du verkar inte göra de ! Såhär är de: så kallat "överklass folk" (dom flesta tycker själva att de är det men de tjänar inte mer än en vanlig Svenne-banan) de inhandlar (oftast) gucci , prada, channel - you name it ! Och för de är det "normalt" och då kan jag säga dig, som före detta alternativare - DE SER NER PÅ OSS !!!! Anledningen ? Jo för att vi går emot strömmen ! Vi går i trasiga kläder, svarta kläder, kappor, korta kjolar, lackkläder och vissa TILLOMED i mjukisar ! Varför ? Jo för att vi tycker det är bekvämt OCH snyggt ! Och då kommer vi till själva problemet - MÄNNISKOR BRYR SIG FÖR MYCKET OM VAD ALLA ANDRA GÖR ! Man ska även anses vara "normal" annars är man "trashig" , men vad är då normal ? Jo NORMAL är ett ord som de där Svenne-bananerna hittat på för att de tycker att man ska va som de ! Alla ska handla kläder efter modet , precis som de ! Jag är GLAD att vi har fjortisar, gothare, "emos" etc som går ut i det de tycker är bekvämt och snyggt i deras ögon för annars hade vi varit robbotar ! Lets face it - alla tycker olika !!

2011-08-23 @ 00:31:33
URL: http://esuicide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0