Underbar helg !

Satt och pillade lite på en ny header. Tycker att den blev rätt så bra tills jag vill ha en ny men lite nyare bilder oxå så ;)

helgen har varit awesome =D Har varit med Elin och Jennifer. Det har varit hur kul och mysigt som helt =D
I söndags så skulle jag köra moped upp till stallet, men nej självklart var det punka på den bara för att jag verkligen behövde den idag!!! :( men men pappa var så snäll att han ställde upp och körde mig till stallet och då  red barbacka på min häst, typ andra gpngen bara ;) thihi men det var mysigt. Efter det bar det av att GÅ hem till elin =D hahah väll där hemma fixade man sig i ordning medans de gjorde det oxå för vi åkte sedan ner till hamnen i mönsterås och fottade lite =D kan säga att jag är väldigt nöjd med bilderna jag tog =D

Här är några bilder jag tog både på dem och lite andra saker =D











Jennifer tog även bilder på mig och elin =D här är två av dem =D



Elin och jennifer ÄLSKAR ER !!! ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar älskar er!! <3

2012-05-01 @ 14:49:33
URL: http://elevating.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar er!!!!!!!!!!!!!!!

2012-05-01 @ 19:54:30
URL: http://pippas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0