I don´t know what i wont!

Har inte varit så aktiv här nu ett tag, då jag inte mår så bra! eftersom att jag fick lämna min bästa vän amanda vi bussen i onsdags då jag åkte hem !! :( jag hatar att åka hem därifrån då jag vet att jag bara kommer sitta hemma och glo och längta tills jag ska upp till henne nästa gång!! för uppe hos min älskade amanda kan jag verkligen göra allt, prata med henne om allt jaa precis allt!!! behöver inte bry mig om allt annat utan kan släpa allt som jag har bakom mig och jaa allt!!! <333333 det är vekligen skit jobbigt att det ska vara så långt mellan oss och att vi inte träffas så ofta! men emn vi får ta de stunderna vi kan och träffas!!!!
Alltid du och jag amanda !!!!! min älskade vän, livet ut!!!! <33


Men idag så sov man länge vilket var gutt om jag säger så =D Men åkte upp till stallet vid ett tiden i alla fall och kom hem vid fyra tiden =D det var att vara i stallet ett tag helt själv med toppen =D <33 stog och bortade honom i ca 1 timme, men han hade blötlera i ansiktet och på halsen så fick borsta och svampa honom. :) men det gick bra det mesta försvann i alla fall men sen så hade jag årets första ridtur på Sockertoppen idag oxå =D
Skrittade honom i 25 min idag, eftersom att han har vilat i nästan två veckor så ska jag börja skritta honom i en vecka ungefär och sen börja sätta igång honom helt =D
Men struntade i formen idag men jag flyttade lite på honom och gjorde lite styrövningar så att han skulle lyssna på mig från början =D
Efter att jag ridit så borstade jag honom länge igen. känns så skönt att komma tillbaka till stallet och sockertoppen =D känndes lite läskigt att sitta upp på honom då han kändes högre nu ;) thihi  så imorgon blir det likadant ska se om det är någon annan i stallet som kanske vill skritta ut med mig, annas så kanske mamma vill  gå med när jag skrittar ut =D <333 men ni får ha det så bra =D

Älskade Sockertoppen =D<3333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0