helgen + måndag =)

Jaa jag har inte hunnit att upptaterat i helgen då jag har haft mycket att göra ;) men kan berätta lite nu vad jag har gjort, för jag han inte blogg när jag var i skolan heller tyvärr.

Men i fredags så var det ju skolan, sen åkte mamma och magda med mig upp till stallet och hjälpte mig lite där. Skrittade även toppen lite då han säkert hade träningsverk efter hoppningen i torsdags ;) thihi åkte hem och fixade lite, sen satt magda och jag och tittade på tv och skypade med Linnéa och Viccan ;) alltid lika kul, dem får en alltid på bra humör. sen är det ju så kul att driva med magda oxå ;) hahaha

I lördags så åkte vi till stallet där det var klubbhopning och det var nog första gången på jag vet inte hur länge som jag inte var med ;) thihi men magda var ju med som ni såg på filmen som jag la upp innan ;) Sockertoppen fick även vila då eftersom att vi hade lite bråttom, jag mockade och la upp mat, sen var jag och mamma tvugna att åka då vi skulle hem och städa det sista sen laga all mat.
Mamma fyllde ju år så fick hem släktningar :) Bästa Elin kom även till mig så hon och jag lagade efterrätten som vi skulle ha vilket var kladdkaka =) väldigt god och kladdig var den i alla fall =) när de flesta hade åkt hem gick jag och elin ner i mitt rum och tittade på film. Harry-potter men tycker synd om Elin då jag var så trött att jag typ somnade när vi såg filmen (A) thihi men vi hade det roligt i alla fall.

I söndags så åkte Elin hem vid tolv tiden, elr rättare sagt hon skulle och spela innebandy match =) OCh som jag fick reda på så hade de vunnit, ett stort Grattis =)  men framåt tre tiden så åkte jag, mamma och magda upp till stallet så fixade vi allt sen red jag lite. Han var lite jobbig då han inte redigt ville lyssna på mina skänklar och så, men han har ju inte gått redigt sen i torsdags så tror det var lite därför, men stundvis var han väldigt fin =) <3

Idag så hade jag ångest över att det var snö ute fortfarande, men men får väll stå ut att det kommer nu. skolan rullade på som den skulle i alla fall, men sen när jag och Elin i min klass skulle hem så jaa blev det stressigt!! för vi tog en expressbuss som ska komma fram tidigare typ 30 min men det var en bil som hade åkt av vägen vid kåremo så vi stog stilla på E22 i typ 20 min för att de skulle bärja upp bilen!! blev lite stressa då vi måste upp till stallet för magda ahr ridlektion vid 20 i 6!! när vi väll rullad på så fick det väll i typ 40 km/h elr något!! för att det kunde vara halt. Men kom hem vid fyra tiden som jag brukar vara när jag tar den senare bussen!!!
Blev typ att stress äta sen, vi åkte väll upp vid kvart över 5 elr något, men som tur var så var hennes häst klar =)
Jag fixade även toppen. Gosade lite med honom sen så var det ridlektion för mig =) det gick verkligen skit bra, hade hoppning och han lyssnade jätte bra, var lugn och sansad och i balans faktiskt =) <333 känns verkligen att han har mognat nu =)

Film från dagen kommer i ett annat inlägg, kommer även bilder från i lördags, när jag var med elin och ifrån kalaset =D <33

Min fina Elin Ljunggren =D <333

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för helgen, den var bäst! Vi måste göra om den snart <3 Älskar dig min fina vän!

2012-01-24 @ 22:43:37
URL: http://elevating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0