All day

Tjenare bloggen, jaa igår var jag ju hos pappa. Där hade man det trevligt och satt och pratade med elisabet i nästan 1 h medans pappa var uppe och hjälpte sofie med teorin till körkortet ;)

Elisabet skjutsade även mig till stallet idag =) där uppe blev det att fixa allt, tog in toppen fixade iordning honom och så red jag ett dressyr pass i ridhuset ;) men det gick inte så bra då det stog massa hinder i ridhuset och då fokuserade han inte så mycket på mig utan på hindrerna i stället. men stundviss var han fin och det funkade. så jag nöjde mig där. tog in honom borstade och gosade. Medans jag väntade på morgon skulle hämta mig så pratade jag lite med de som var där uppe, tittade även lite när sofie red oxå =)

Morgan kom och hämtade mig efter ett tag och sen åkte vi och hämtade min mopped hos elin =)
När man kom hem har man bara chillat, tittat på tv, och suttit lite vid datorn bara.  men snart måste man gå och lägga sig då man ska till skolan i morgon faktiskt ;) hahah.

Imrogon är det även hoppträning vilket jag längtar till faktistk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0