Min helg + måndag

Tänkte skriva lite om helgen nu =)

I fredags så hoppade jag ju lite med sockertoppen =) det gick som ni såg väldigt bra faktiskt, han lyssnade bra och stannade upp lite själv faktiskt. Fast det som var lite jobbigt var att avståden var lite mer emot D-ponny avstånd än storhäst men det funkade bra i alla fall =D Jag blev väldigt glad av att han inte rev så mycket. Det enda han rev var sista oxern en gång och så var det ju den sista röda sockerbiten som det syns på filmen ;) thihi <3 men han är så duktig nu =) åkte hem till elin på kvällen där jag spenderade min helg ;)

I lördags så hade jag kvällen i stallet, och bästa elin hjälpte mig att ta in alla hästarna och så fixade vi lite sen red jag dressyr på toppen. Det gick rätt så bra , jag måste bara komma tillbaka till ridningen redigt oxå så kommer det funka bra sendan =) när jag ridit så fixade vi det sista, tog in lektionshästarna och gav alla andra hästarna lite hö, sen drog elin och jag hem till henne igen och tittade på gladiatorerna.


I söndags så chillade elin och jag lite, men sen vid fyra tiden åkte jag till stallet och så skrittade jag ut en liten ruda på sockertoppen, då jag kände att både han och jag var värda det ;) thihi men han är så mysig för först är han så himla pigg och vill bara trava, men efter ett tag så blir han cool och bara lunkar på. 
Åkte hem till elin sen igen och tittade på Ponnyakuten med henne =D

idag så var man i skolan och gjorde färdigt det sista som man hade kvar sen höstterminen =) nu är man helt klar. har varit hemma ett tag nu och ikväll blir det ridlektionen med Sockertoppen, vi har markarbete idag =) så vi får allt se hur det kommer gå =)

Men ni får ha det så bra så länge =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för helgen bästa amandha <3

2012-01-16 @ 15:25:26
URL: http://elevating.blogg.se/
Postat av: Stallbrudarnaa - Nathalie ♥

Hejhej!

Följ gärna våran blogg, helt nystartad med ny design :D kram

2012-01-16 @ 18:18:38
URL: http://stallbrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0