Underbar dag fram till när man fick veta att det snöar ute!!!!

Tjenare alla =D
Kan säga att statesiken var grym igår och även idag, sjukt glad för det. =)
Hade lite ångest idag då man gick upp vid nio, hade gärna sovit några timmar till men men ;) vi elva tiden så åkte man in till oskarshamn och träffade en kompis =D skulle egentligen åkt in vid tio men missade bussen (a). Men kom i alla fall in sen, vi hade det trevligt pratade mycket och sådant =D <33

Åkte hem sen vid tre tiden, för ridlektionerna började ikväll =) men kom hem i alla fall, åt lite mat och så drog man till stallet =D
Men myste i alla fall mycket med toppen innan min lektion började. Borstade honom i ca 30 min tror jag =D thih han var så sööt.
Det stog även dressyr på schemat idag. Och det gick faan skit bra idag =D Sockertoppen vill man helst inte sitta ner på i traven då han är lite skumpig och bara vill springa iväg. Men ikväll var han hur mysig som helst. visst han ville springa lite men det gick endån att sitta ner på honom i traven =D  och jaa galoppen ska vi inte tala om!!! den var lugn och jag kunde få den samlade och lugna galoppen som jag ville ha!! i alla fall åt ena varvet, för sen när jag skulle galoppera i det andra så var han trött och orkade inte jobba på det sättet, då han inte har varit i gång så länge ;) thih <333

Men tror verkligen att han har mognat tll sig lite nu när han fick sin vila =D <33 hoppas att det ät likadant i hoppningen =D <33

Men vi höres i morgon för måste sova nu då skolan börjar imorgon!!!!! :(
Sen säger alla att det snöar ute, faaan vilken ångest vill ju ha sommar och sol nu ju!!!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0