Tja!

Tja pappa var så snäll så han skjutsade upp mig till stallet idag =) Fixade i ordning allt pratade lite med janne och så tog jag in toppen fixade honom och broddade. Går faktiskt fort att göra det nu ;)
Red bort till ängen och skulle rida lite där men fick så j*vla ont i magen så kunde inte rida!! han i alla fall skritta ett tag där borta och trava lite! =)

När jag kom tillbaka så fixade jag allt skulle brodda av, fick bort alla utom två stycken så fick be janne om hjälp ;) thih de satt verkligen som sten!! men men det funkade, när allt var klart och jag släppt ut toppen så hjälpte jag janne att fodra och sådant.

Frågade även Rebecka om jag kunde åka med henne hem, för annas hade jag typ inte kommit hem ;) thih hennes mamma kom vid halv fem, så när jag endån hade tid över för klockan var bara halv fyra då ungefär ;) så jag tittade lite när rebecka red sen gick jag upp och hjälpte janne att ta in hästarna. det gick i alla fall fort när man var två ;) thih

När hennes mamma kom så åkte vi hem, när man kom hem gjorde man inte mycket la sig i soffan och tittade på tv. och nu funderar jag på att gå och lägga mig och sova ;) ahhah vi får se vad som händer i morgon, har i alla fall ridlektion i morgon och vi har dressyr, vi får hoppas att det går bra =) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0