svar på frågor.



Felicia om Gutt!:
Hej! idag tar vi upp en lite känslig fråga hos oss,vad tycker du?
http://www.asslatjejerna.se/
Svar:  Heej, jaha okej. Jag tycker det är lite sjukt att man använder rediga ben/hovar ifrån hästen. Men det är ju det som är bäst, för att det är lite svårt att lära sig annas, då det är väldigt speciellt när man skor en häst.

Felicia om Gutt!:
gillar du djur? kika in och svara på dagens fråga:)
Kram
Svar: Jaa jag gillar djur. ja jag kan kika in hos dig =D

Lina  ([email protected]) om Skolan!!:
Hääärlig blogg! :D
Svar: Tack så jätte mycket =D

emilie om Skolan!!:
Så sjukt fin häst alltså! :o Man ser att han har förändrats riktigt mycket sedan du köpte honom, du har verkligen gjort ett toppenjobb! :D

Ska vi följa varandra via Bloglovin?
Svar: Tack så jätte mycket. åå det är verkligen kul att ni ser skillnad, det värmer verkligen och jag känner verkligen att jag vill fortsätta. =)
jaa det kan vi göra.

Julia W ( T E A M R Y T T A R N A ) om Skolan!!:
Riktigt fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :D
 Svar: Tackar du =) det kan vi göra. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0