Skolan ;)

Sitter i skolan nu och är sällskap åt linnéa på psykologin ;) haha nee men hon har psykologi och jag slutar un enegtligen, men ska med henne hem sen, så då kännde jag att jag kunde vara med på lektionen då jag redan har läst den kursen =) thihi <3

Men efter lektionen så blir det i allfa lfall att gå hem till linnéa och där hemma så ska vi planera lite inför våran idrottslektion som vi ska ha. måste ju få ett bra första intryck på läraren i år =)
Så vi får se hur mycket vi får gjort idag, men förhoppnings vis allt då vi ska visa det för honom på torsdag ;) thihi

Blir då att jag inte åkte till stallet idag då jag inte vet när jag kommer hem. Men Amanda är ju så snäll så att hon mockar och lägger upp mat åt Sockertoppen idag =) <3

Vi får väll se om jag kanske lägger upp några bilder från ikväll ;) thihi <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0