Inte skönt!!

Skolan har varit väldigt seg idag!!!
Sen vaknade jag med VÄRLDENS träningsverk och det är verkligen inte kul!!!! kan knappt röra mig så ont har jag! men men jag får stå ut.

Åkte i alla fall upp till stallet och försökte fixa lite, men mamma var så snäll och mockade då jag inte klarade av det, pga att det gjorde för ont i armarna, knappt så att jag kunde borsta min häst. ;) men var ju tvungen så fixade honom lite fort sen gick jag ut i ridhuset och skrittade honom en kvart elr något ;)
Det var precis så att jag kunde skritta oxå, men det gjorde lite ont faktiskt ;)  men men egentligen ska man ju röra på sig och hålla på när man har tråningsverk, men det gör så satans ont!!! ;)

Men nu är man hemma och har ätit och allt. nu ligger amn i soffan och tittar på tv med magda ;)
I morgon blir det att åka till stallet tidigt då magda ska vara med på klubbhoppningen =) så vi får se om toppen får vila elr om jag skrittar han lite ;)

Kanske blir så att jag lägger upp en film på när magda hoppar vårt lilla ebbe russ i stallet oxå, ska fråga henne sen om jag får det ;) thihi <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0