igår + idag

Ridningen igår gick rätt så bra, han var väldigt fin vissta tillfällen. Vi hade även markarbete med upphöjd cavaletti och galoppbommar.
Ibland blev han väldigt stressad då alla var på samma ställe.
övningen såg ut såhär.
De svarta träcken är travbommar och så skulle man in genom "porten" de gröna sträcken och så skulle man göra volt till höger och galoppera över de röda galoppbommarna. man får hästen väldigt lyhörd på detta och den följer med en bra.
Så gör man det åt båda varven.


idag var jag ledig från skolan så vid halv tolv så hämtade pappa mig och vi åkte upp till stallet så mockade jag la upp mat och fixade, pratade även lite med anna-lena om vad jag ska träna på med Sockertoppen =) och så åkte vi hem till mamma så hämtade jag mina saker och så åkte vi hem till pappa =) har inte gjort så mycket här hemma har mest chillat, hängde även med pappa och marcus på skytte =)
Har inte skjutit på typ 10 år elr något. men shit va bra det gick =) trodde inte att jag skulle vara så bra, men det gick över förväntad bra. fick mest 10 som är bra =) kanske kommer upp bild senare om hur det gick. får se om jag kanske hänger med någon mer gång ;) thih

Men ni får ha det så bra så upptaterar jag i morgon =) blir nog att rida lite dressyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0