I like it =D

Tjenare alla =D idag så åket jag och mamma upp till stallet vid ett tiden =D fixade i ordning allt med mockning och sådant sen tog jag in lilla sockertopen =D stog och fixade i ordning honom i 30 min ungefär, sadlade och allt så skrittade jag ut en runda som vi kallar lilla nisses den tar ca 20-30 min att skritta =D mamma hängde även med och gick, så vi pratade mycket kan man säga. Elr rättare sagt JAG pratade. men jag vetinte redigt vad jag pratade om. Men det är sådan jag är när jag är på det humöret =) thihi

Men toppen vad i alla fall jätte fin, han är så sööt oxå för ibland blir han rädd för ingenting, ibland blev han rädd för vattenpölarna ;) ahahha min lilla kille =D
Han var inte så lerig i dag som han var igår, vilket var skönt, eller det var bara hovarna som var leriga och det kan man inte komma undan, så det blev att svampa av dem i alla fall =D <33

När man kom hem från stallet så har man bara suttit och chillat =D funderar även på vart jag ska rida imorgon, om jag ska vara i ridhuset eller rida ut ;) hihi men det blir i alla fall att gosa med honom, sen ska jag även åka till Elin och ta hand om padde lite då elin har blivit sjuk :( tycker synd om henne, men så kan det oxå vara.
Ska borsta och gosa lite med honom och så ska jag longera honom tror jag det blir =D <33

Vi får se om jag kanske tar några kort elr filmar något =D <33 så ni får ha lite koll i morgon på kvällen =D <3


Vill ha sommar nu!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0