i have a lot to do!! ;)

Sov ju som sagt hos mormor igår ;) elr jaa var dä typ 4 timmar bara men men, gick ju i alla fall upp vid " på natten/morgonen thihi, visst det gick bra att gå upp men trött var man!!!

Kom i alla fall till lillabageriet vid halv tre tiden och började ta kort på åke och jesper som höll på med all deg och sådant =) stannade kvar hos dem fram till klockan nio tror jag det var. Hade i alla fall en trevligt start på morgonen. Fick totalt i hopp något på 700 bilder =) så jag har några att titta igenom nu när man minst ska ha 5 av dem bilderna ;) thihi

Mormor skjutsade även hem mig sen och då tänkte jag gått och lagt mig ett tag men då var louise hemma och skulle få hem några kompisar då det skulle spela in en film till ett skolarbete. la mig i soffan uppe i stället och tänkte vila lite istället men då ville louise och dem ha lite hjälpte så hjälpte dem.
Vid ett tiden kom morgan hem så då skjutade han mig till stallet =)


Väll i stallet fixade jag allt sen tog jag in toppen myste lite med honom med tanken på att jag var så trött. Tog ut honom på en skritt tur i ridhuset. Men gud va pigg han var!! =) hade varit kul om jag varit lite piggare oxå och hade kunnat rida ett redigt pass men det blev bara skritt.  tog in honom igen och borstade han länge. Släppte ut han i hagen igen och så hade jag typ 1h på mig tills mamma skulle komma och hämta mig. Då satte jag mig i sadelkammaren och smöjrde min sadel och mina stövlar ;) tränset han jag inte så får ta det någon annan dag.

När mamma kom blev jag glad för då skulle jag få åka hem och sova!!
När man kom hem gick man och duschade, gick in på rummet sen och la mig i sängen. Satt vid datan ett tag sen kom mamma in och sa att det var mat. Gick upp och åt med dem, gick ner och la mig i sängen igen.

Vid halv sju så somnade jag, då kan man säga att man var trött!! ;)
Idag vakande man vid tio!! så länge hade man sovit i alla fall =)

Blev inget stallet idag då jag inte hade någon skjuts för mamma och morgan var i skogen och jagade med Wisky och alla andra hade typ redan varit i stallet ;) thihi så bad en kompis att mockat åt toppen, hon hade inte varit där uppe jag skulle på kalas vid fem så kunde inte åka med henne ;)

Men vid fem åkte vi på kalas till emil som fyllde 13 år =) hade det trevligt där och roligt som vanligt =) kom hem vid halv nio tiden och gick ner till sängen och la mig :) funderar på om man ska sova lite nu då jag är trött, thih vi hörs i morgon bloggen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0