HAHAHAHAHA

Såg att mitt filmklipp har kommit upp på ponnysanning nu =D jag kan inget annat än att skratta åt det! det är en gång av alla dem gångerna det blev missförstånd med Dallasa. Men jag tycker det är lite roligt för man måste verkligen vara ett med henne medtanken på att hon bara hade ett öga. men sen hände ju det tråkiga att det inte gick att rida henne längre för hon hade en gamal skada som började visa sig först i somras efter att jag haft henne i 2,5 år och ridit/tävlat henne och allt. så det var inget roligt besked för mig, då jag verkligen älskade henne och litade på henne fult ut!!! ♥ men så kan det oxå bli.
Men nu har jag ju fått sockertoppen =D <333

Idag så red jag honom lite i ridhuset, travade även lite och det gick ju som det gick ;) han var väldigt pigg och sprang mest, sen blev han väldigt spänd då de började elda ute. då fokuserade han inte alls på mig, utan struntade i mig och bara sprang, men vi får se om det går bättre i morgon ;) thih <3333 

Nu blir det i alla fall att ta tag i några skoluppgifter som jag måste göra innan vi börjar igen ;) 
Får sätta på musik och se om jag kan få fram min fantasi så att det blir bra skivet och så klart ska jag försöka fokusera!! :( jaja vi får se om jag upptaterar mer senare elr inte ;) <33

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0