Frisk luft?? jaa, det kan man säga.

Tjenare =D
åkte till stallet vid ett tiden, fixade allt där uppe, tog in sockertoppen gosade med honom som vanligt ;) thihi tog redan ut honom på ett skritt tur i skogen idag igen =D
Det roliga var att i början var han jätte pigg och ville bara springa iväg ;) men efter ett tag så taggade han ner och lunkade på så sakta, trodde inte att han kunde gå så sakta ;) hahah men nu vet jag det oxå.
Fixade i ordning honom och släppte ut han igen, han är så gullig när man släpper ut han för han springer inte iväg utan han står alltid kvar vid grinden till man själv går iväg =D <33 men fixade i alla fall färdigt allt i stallet och lagom tills jag skulle åka till elin så började det regna :(

Men väl hos Elin så mockade jag åt alla hästarna =D sen skulle jag ta in padde, och självklart så var han på sitt bus humör :( så han busade med mig i hagen och ville inte komma in, föns jag gick och hämtade mat för jag orkade inte springa runt där och leka!! =) väll inte så blev det att borsta honom ganska länge då han var väldigt lerig!!!!! men longerade honom ett tag sen efter, det gick ju som det gick, kan säga att han ville i alla fall springa och busa, vilket syndes i hans ögon oxå ;) fixade lite med han sen efter det.

När man kom hem blev det att äta lite sen tittade man på gladiatorerna med Syskonen =D <3 sen chillade man resten av kvällen, gick även ut och gick en ruda med min lilla vovve :)
Å snart blir det att sova en lite blund =D <33


Vill ni köpa coola saker?? då tycker jag att ni ska ta och gå in på denna sidan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0