Dagen ;)

Skolan i dag känndes helt onödig, fast vi har alltid bara en lektion, men i alla fall först satt vi bara och pratade sen tittade vi på en film som jag inte fattade något av i alla fall ;) men men det är väll så det ska vara ;)

Pappa kom och hämtade mig hemma hos mamma sen vid halv två och så körde jag upp till stallet, mockade och fixade hos toppen, han tyvärr inte gosa med honom då pappa var tvungen att åka hem. Körde hem och byte omd en handlade vi, efter det så drog vi hem till pappa =) här hemma händer inte så mycket sitter och tittar på tv just nu men funderar på att gå upp och sova =)

Imorgon blir det att åka hem till mamma vid halv nio tiden sen kommer amanda och hämtar mig vid nio tiden och då drar vi till stallet och rider och fixar =) blir gutt att vara klar så tidigt, fast det tråkiga är att man har hela kvällen kvar sen och inte göra något alls på ;) men men får väll hitta på något.

så upptateringar kommer det vara i morgon =) något speciellt ni vill läsa om?? =)

Har tyvärr inga nya bilder, men ska försöka ta lite nya bilder imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0