Bästa/älskade Amanda =D

Igår så chillade amanda och jag bara =D
Amandas syster kom och väckte oss och sa att vi inte fick sova länge :( taskigt tycker jag men men, små syskon är ju sådana ;) hahaha men det blev i alla fall en One piece dag med film =D <3 det var gutt så efter att varit uppe länge och haft en grym nyår =D

Vi tittade på Harry potter filmerna men familjen och så drog min pappa hem igår och han kom hem hel i alla fall ;) ahhaahah vi åt även pizza till middag igår då ingen orkade laga mat.

Just nu ligger amanda och jag ute i lillstugan och har fest för oss själva ;) nee skoja men vi dunkar musik och planerar massa saker som vad som ska hända idag och att vi ska vända på dygnet lite till emot vad vi gjort =D hahaha!!
Känner mig verkligen hemma när jag är hos amanda, då allt hos mig verkligen släpper! det är även skönt att bara släppa allt som man håller på med hemma hela tiden och dra iväg någon stans och bara släppa loss och vara sig själv på ett helt annat sätt, vilket jag kan när jag är här uppe då amanda har någon slags kraft :P mohahahahha <3333333

Det är så jäkla tråkigt att åka hem härifrån då man bara saknar det och vill tillbaka igen!!!!! börjar nästan gråta varje gång jag åker ifrån amanda, då jag vet att det kommer dröja väldigt länge tills vi får träffas igen. men men blir lite bättre sen när jag får eget körkort i alla fall =D

Amanda och jag förra året =D alltså 2011 =D <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0