Sockertoppen är verkligen toppen =)

Tjenare =) tyvärr kunde jag inte ta några kort idag då det snöade så mycket när jag kom hem från stallet ;)  men i helgen lovar jag att det blir nya bilder för då ska jag och Elin ta kort =) <3

Var ju som sagt hos pappa idag, men han skjutsade hem mig vid halv nio tiden då pappa och elisabet skulle till västervik ;) åkte upp till stallet vid halv tio med Amanda =) Det var väldigt skönt att vara där själva =)
Vi fixade allt åt våra hästar sen red vi dressyr och lite markarbete =)

I början körde jag mycket att få honom att flyta för skänklen och det funkade bra. I traven övade jag mycket på övergångar till skritt. Att han skulle hålla kvar formen i både avsaktningen och igångsättningen =) det funkade verkligen jätte bra idag.
Travade även över cavalettin som fans där inne det gick jätte bra efter ett tag då han börjde lyssna bra på mig och verkligen lyfte på fötterna =) 
Mot slutet körde jag bara en liten galopp i båda varven och gud vilken galopp han hade idag. Den var verkligen uppåt och inte bara framåt. Det känndes verkligen skit bra, hoppas att jag får fler sådana pass nu =)

Han var avslappnad och fin, i nacken idag och ville verkligen jobba känndes det som =) så nu hoppas vi på en bra hoppträning i morgon. så upptatering blir det imorgon efter hoppningen =) <3


Har som sagt inga nya bilder en, så ni får nöja er med gamla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0