Kuligt ?

I måndags så var det ju skolan sen hängde jag med linnéa hem och slaggade över hos henne =) Roligt hade vi i alla fall. thihi =)

I Tisdags så kunde vi sova till klockan 08.00 för bussen gick inte föns vid 09.00 och då bar det av till Karlskrona med några från skolan och spela curling för vi hade friluftsdag och då valde linnéa och jag att åka dit =)
Kan säga att det var väldigt roligt men svårt, då man skulle få klotet elr vad man nu ska säga att gå dit man ville ;) thihih men det funkade bra tillslut. får se om det kommer upp några bilder någon stans sen. =)

När vi kom hem därifrån så gick jag hem till Linnéa igen och var där en stund. Men vid sex tiden åkte jag hem till pappa och spenderade resten av dagen där =)

Idag så skjutsade Elisabet upp mig till stallet vid två tiden =) Fixade iordning allt och tog in toppen =) myste lite med honom och så blev det att jag red på ängen, har inte ridit honom på tre-fyra dagar ;)  För i lördags så skrittade jag honom, sen släppte han i ridhuset. I söndags så släppte jag toppen i ridhuset bara och i måndags så red Amanda honom och det hade funkat bra =) sen igår fick han vila ;) thihi

men det gick bra att rida i alla fall, men han var som en liten fjol sträng innan jag väl kom till ängen ;) jobbade inte så mycket med formen då det var så himla mycket snö men travade mycket och så körde jag bara en liten galopp i varje varv =) men fin var han. I morgon blir det hoppträning i alla fall =) sjukt taggad till det.

Mamma hämtade mig sedan vid halv fem tiden, åkte hem duschade åt lite, sen gick jag ner och satte mig vid datorn med magda =) efter ett tag blev det att göra lite skolarbete. Men snart så ska man börja plugga på engelskan som man har prov på, på fredag!! vill verkligen inte då jag inte kan ett piss!!! men men får väll ta det som det kommer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0