Heej

Hej har verkligen inte haft motivation till att skriva på ett tag !!

Men kan i alla fall säga att i torsdags på hoppträningen var toppen så jäkla fin han hoppade mig nästan ur sadlen ;) ahhaha
sen har han varit lite jobbig de andra dagarna och fjantat sig i just ett hörn så det har varit lite motigt men det men i går på lektionen var han relativt duktig igen ;) hah

Idag blir det att bara släppa honom i ridhuset en stund.
Ska även ha ridlektionerna ikväll då min ridlärare ska på möte. hade lektionerna innan min lektion i går oxå då hon hade massa pappersarbete att göra ;) men men det funkar väll. Jag är ju inte så duktig på det, då jag inte redigt vet vad jag ska säga men det funkar jag får gjort det jag skulle i alla fall =D <3

Vi får se om min motivation kommer tillbaka snart så börjar jag skriva lite mer och lägger upp lite mer bilder mm =) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0