Mycket att göra ;)

Ligger i sängen nu och ska snart gå upp. Funderar på att åka upp och rida sockertoppen tidigt idag då jag har massa andra saker jag ska göra idag=) vetinte redigt vad jag ska rida idag, det är sådant som märks när man kommer upp ;)
Men i alla fall ska rida då sen ska jag till Elin vid två tiden och fota henne sen upp till stallet igen och städa och måla och så i stallet med emma och olivia =D  sen vid sju tiden så ska man kanske på bio oxå med Elin och johanna, så jag får se om jag hinner med allt, kommer inte bli så bra upptatering i dag som ni märker ;)


Men i alla fall ïgår så åkte jag och tittade på islandshäst tävlingen då det var några jag kännde som var med. jag fattar inte så mycket av detta med islandshästar, men det gick bra för dem i alla fall, fanny kom två i båda sina klasser, och är i final som går idag =D grattis. annie kom 6 och det är tyvärr bara de 5 första som går till final! men sen va det emma oxå både hon och hästen gjorde sin tävlinsdebut idag och jaa det gick ju as bra, kom trea i första klassen och fyra i andra så hon är oxå i finalen som går idag =D sjukt strot grattis till Emma =D
sen åkte jag upp till stallet och tog in alla hästarna gav dem mat och så, red sockertoppen sen ett dressyr pass, han va inte alls rolig i början men sen i mitten av passet och lite i slutet var han hur fin som helst min lilla bäbis ;) thihi när man ridigt och så fixade man lite sen gav man hästarna mat igen för kvällen, och då fick man åka hem oxå vilket var skönt att få komma hem och sova =D

På tal om annat så har älskade sockertoppen varit hemma hos mig i två veckor idag =D <3<3<3<3

Bilder på annie och emma kommer nu =D

Annie Ryman =D









Emma Hammarström =D







Kommentarer
Postat av: Emma

jätte fina bilder, snor dom av dej om jag får såklart..

kram <3

2011-09-04 @ 21:57:53
URL: http://islandshestchey.blogg.se/
Postat av: Fanny

Tack tack :D

2011-09-05 @ 13:16:35
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0