Bästa ridpasset =D

Har varit i stallet hella dagen kan man säga!! ;)  åkte upp vid typ elva-tolv tiden och fixade lite sen tog jag in min lilla polle =D fixade han då han har en tendens till att rulla sig i hagen varje dag och är som en liten lerboll!!! ;) haha men sen blev det ett dressyr pass idag igen fast i dag hade jag olivia som hjälpte mig och som tog lite kort =D så vill Tacka Olivia sjukt mycket för att hon hjälpte mig idag och allt =D
Red mycket på volter och försökte att få honom både avslappnad i en låg och stadig form, och få honom att ställa sig redigt i volterna och att lyssna mycket på mig och mina hjälper + att vi red mycket overgängar oxå vilket jag verkligen behöver jobba med känne jag idag =D det funkade faktiskt välldigt bra =D fick även ett tips på hur jag ska hålla mina händer och hur jag ska rida =D  än så länge var detta de bästa dressyr passet på honom sen jag fick honom, för två veckor sedan idag =D hihi
Tog in honom, sen sköljde jag av honom med slangen idag med vilket gick mycket bättre =D han fick stå inne efter det då det inte var så himla länge tills de andra hästarna skulle in =D så åkte hem till Elin ljunggren och fotade henne när hon red padde. när hon ridigt klart så åkte jag upp till stallet igen och fixade det sista och så fotade jag olivia lite när hon red ;) haah och så målade jag och emma lite plankor som vi ska ha till våra nya boxar då, där våra hästar står nu är det fyra boxar och det ska bara vara tre stycken där sen + en liten hörna där vi ska ha en anna sak =D thihi ska bli kul att se hur det kommer att se ut sen =D
Sen efter att vi hade målat några plankor så åkte jag hem =D va hemma vid halv sju typ =D åt lite mat då sen har jag bara chillat tittade på idol gjorde jag oxå =D men det va bättre förut, juryn va i alla fall BÄTTRE FÖRUT!!!

Här är lite bilder på mig och Sockertoppen från idag när olivia tog kort =D















Älskar dig sjukt mycket Sockertoppen !!! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Emma - tanneryttarna!

fina bilder på sockertoppen! :)

2011-09-05 @ 16:28:33
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

den nast sista bilden var fin tycker jag :)

2011-09-06 @ 15:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0