hade ju sovmorgon.....

Hade ju sovmorgon idag, men vakande vid åtta ungefär, fast gick inte upp föns vid halv nio. Sen var ju mamma så himla snäll så då åkte vi upp till stallet och mockade och fixade lite =D  var väldigt skönt att ha det gjort så kan man vara hemma hella kvällen och plugga ;)
Åkte till skolan vid elva tiden, och bussen var så klart lite försenad men han till lektionen i alla fall. hade Psykologi och det var som vanligt väldigt intresant =D

Fick även sluta lite tidigare så att man kom hem tidigare =D Nu har man varit hemma ett tag och ska börja plugga snart. Då uppgiften har kommit ut på Elits ;)
Får se hur det går med det ;) ahahh

Men som vanligt får han ju vila idag som vanligt, så det kännes väldigt skönt att åka upp på morgonen och fixa allt så behöver man inte tänka på det nu ikväll.
Men i morgon blir det ett dressyrpass för oss två =D tänkte öva som jag alltid gör, mycket volter och få honom lösgjord. mycket travarbete och tänkte även köra mycket galopparbete då han behöver stärka sig i galoppen =D


Första passet som jag red själv på honom =D alltså utan min ridlärare


Här är et dressyr pass efter att jag har haft honom i en månad =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0