Fredag !

Förlåt för den dåliga upptateringen men ska förbättra mig =D

Men i går så hade vi foto på morgonen i skolan och då skulle vi gå ut på stan och fota 5 främlingar ;) det gick väll bra fick i alla fall tre stycken ;) sen gick jag och linnéa till Max och käkade =D as mätt efter det i alla fall. hade engelska sen och det var segt som vanligt!!!! men men. efter det så hängde jag med linnéa hem ett tag då min syster skulle komma in till kalmar så skulle hon och jag gå till Hööks och shoppa ;) haha men hade roligt hos linnéa i alla fall ;) thihi
Så här ser våra raster ut i skolan oxå ;)

Linnéa ligger och steker ;)

HAha godis från tokiga ture oxå =D så emma, jag och linnéa satt och stekte på varje rast =D

Sen gick jag och möte min syster louise =D så gick vi till hööks och shoppade lite =D jag köpte en förbygel och en platta! =D


Det var vad jag köpte och min syster köpte ett täcke och sporrar ;) thihi
Sen tog vi bussen hem. När vi kom hem åkte hon till sin häst och jag, mamma och magda åkte upp till stallet så hyrde magda cleo i stallet och red lite och så skrittade jag lite på min polle =D han var fin i alla fall och lyssnade bra =D
Skrittade säkert i 20 min elr något =D körde mycket började på volten och åttvolt. Alltså mycket ställande ;)
han lyssnade bra gick i låg och fin form som jag ska öva han mycket på nu i början =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0