Hoppträning =D

Jaa hoppträningen igår gick as bra =D hoppade bana på ungefär 70-90cm. fick tillbaka honom jätte fint emellan hindrerna och han lyssnade på mig =D
Kommer även en film senare, måste bara få den av elin, då hennes mamma var så snäll och filmade mig oxå ;) då kan ni ju bedöma hur ni tycker att det gick ;) thih
Men jag

det var en bana på 10 hinder. vi hoppade inne i ridhuset oxå så det blev lite anorlunda sen vågade jag inte galoppera på i ridhuset heller då jag gick omkull med honom där inne en gång :( men det gick bra i alla fall, han va pigg och på och ville verklgien hoppa förutom att jag måste lära mig lite och kunna rama in honom ordentligt!

Här är banan som vi hoppade, det var mycket att man skulle hålla koll på yttersidan.
(klaga inte på min skills i paint ;) ahhaha )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0