Toppen =D

Hade inte tid att blogga igår!
Men igår så åkte man upp till stallet red ett dressyrpass, gick bra tills jag skulle galoppera! för efter det var han hur jobbig som helst och ville bara springa och inte lyssna på mig för fem öre! men men så kan det oxå vara när man har unghäst!!! men red rätt så länge oxå, men sen mot slutet blev han lite trött och började gå lugnt och avslappnat =D 
Åkte hem fixade mig sen drog jag till pappa =D där åt man lite innan han och jag åkte in till kalmar och lämnade in min sidstövlar som har gått sönder ÍGEN!!! tredje gången. men får se vad som händer med dem nu ;) sen så hämtade vi pappas domakollega =D och så åkte vi runt lite i kalmar innan vi åkte till lindsdal där pappa och stefan skulle döma =D
Jag körde även in till kalmar oxå vilket gick jätte bra, men jag känner mig inte så säker att köra inne i kalmar en ;) haha

Det jobbigaste med att titta på innebandy matchen var att man blev så himla sugen på att börja spela igen :( men har ju tyvärr inte tid med det då jag har både hästen nu och skolan, annas hade jag lätt gjort det kan jag säga! =D

Ikväll så är det hoppträning och hoppas på att det går bättre idag än vad det har gjort innan ;) haah nee men det kommer nog bli toppen =D då faktiskt är taggad till hoppning idag. För hella dagen har varit awesome =D


Kommentarer
Postat av: Mikkan

Hej! Har du lust att ändra färgerna på min hader till marinblå ist? och göra bilderna svart vita. Och om du vill skrivar Mikahampus med rött?? Det skulle vara as gulligt!<33

2011-10-06 @ 15:48:28
URL: http://mikahampus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0