Tävlingsdag i stallet =D

Var ju tävling i stallet idag och det gick jätte bra för alla bätteroppare och så var vi (funktionärerna )jätte duktiga idag oxå som gjorde att tävlingen gick fort och inte så himla mycket väntan =D Är verkligen jätte kul att ha tävlingar i stallet och se hur många det verkligen är som vill hjälpa till =D

Men jag tävlade oxå idag =D hoppade 80 cm och 90 cm =D är sjukt nöjd men min lilla polle idag då det är hans första tävling med min och för att jag bara haft han i tre veckor idag =D

Men i 80 cm fick jag 8 fel, två ner bara han, han inte få upp fötterna och jag han inte redigt sätta tillbaka han ;) men är sjukt nöjd och bilder och filmklipp kommer upp imorgon =D
I 90 cm så gick det jätte bra fram till 6 hindret då jag åkte av ;) haha men det var faktiskt mitt eget fel att jag åkte av ;) tyvärr va det ingen som filmade men kort har jag allt =D <3

Två bilder från idag i alla fall =D
Bilderna är från 90 klassen =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0