Tävling =D

Hängde med på tävlingen i dag i Torsås. Var andra omgången av alsvenskan Div II i Hoppning =D
Det gick as bra för alla i förklassen =D sen i lagklassen kunde man inget annat än att typ dö av nervositet ;) hahah
Men enda laget kom i alla fall till omhoppning =D och där slutade de på 0 fel så det blev likaplacerade =D as gutt. ligger bra till med båda lagen nu i alla fall =D för det lager som van idag kom 4 förra omgången och det laget som van förra omgången fick 8 fel i grunden omgången idag =D men det är sjukt bra för dem endån =D
Var så trött hella dagen i dag så Sofie som är så himla snäll mockade och la upp mat till min häst idag =D
Så magda och jag har bara chillat i soffan och tittat på tv. vi ska snart gå och lägga oss ;) thihi

Sen i morgon så ska jag vara med Bästa Elin hella dagen och så ska vi ta massa kort på när vi rider och på bara oss oxå =D thihi så bilder kommer ni få se i morgon i alla fall om ni vill :)
Så det blir ett litet dressyrpass i morgon och jag hoppas att jag får rida själv då. för sockertoppen går bäst när man rider själv, och det känns bäst så för då vet jag hur han ska kännas och jag lär känna honom bättre och veta hur jag ska jobba honom sen när jag rider med fler ;) thihi =D


Bild på vinnande laget =D

Frida larsson - kitta-bell      
Elin Ljunggren - padde   
Caroline Magnusson - Oliver twist    
Stina-louise - Spider JR

Kommentarer
Postat av: carolina

om du har fler bilder får du jätte gärna lägga ut dom på bloggen :D

2011-09-18 @ 22:14:38
URL: http://barbieryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0