Svarisar =D

Louisa om Svar:
Vilken fin blogg du har! Och du verkar gilla hästar? Det gör jag! :D

Svar: Tack så jätte mycket =D jaa jag gillar hästar, det är mitt liv och det jag brinner för =D jaa det är verkligen kul med hästar =D


          Mikaela
om ..:
Har du bilder på mig och Mittan också?:) Kan du lägga ut de i sånna fall på din blogg<3?

Svar: ja jag har bilder på dig och mittan oxå =D ja jag kan lägga ut dem här senare idag =D <3

Mikaela
om stallet =D slått besöks rekord idag =D:
Hur hög är sockertoppen och hur lång är du? ni passar verkligen ihop :)
Svar: Jag vet faktiskt inte redigt men ägarna sa till mig att han var 165 men jag tror att han har växt och är lite högre nu om jag ska vara ärlig ;) jag är 168 ungefär =D Tack så himla mycket det är verkligen roligt att ni tycker det =D





Jag tycker det är jätte roligt att ni kommenterar och frågar mig massa saker =D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0