Stalldag =D

Gick upp vod kvart över sex och satte mig på moppeden vid halv ungefär och drog till stallet, gav hästarna mat och släppte ut dem sen =D och efter det mockade jag åt sockertoppen, och åt anna-lenas hästar. anna-lena och familjen är ju inte hemma, de är på tävlng därför har jag stallet idag =D  la upp maten sen oxå så vid fyra tiden ska man upp till stallet igen och ta in alla hästarna. så blir det att rida oxå funderar på om jag ska rida dressyr idag elr markarbete ;) thihi

Det är ju islandshästtävling i mönsterås idag och då ska några kompisar till mig vara med, så ska åka bort dit sen och titta på när de ska tävla =D kanske till och med ta kort =D så när man har varit där blir det att åka upp till stallet om klockan är så pass mycket =D

Kommer även upp bilder ikväll, hoppas jag i alla fall =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0