skolan och Läkaren !

skolan va bra idag, gjorde typ inget alls, men på rasten gick jag till skolsyster med min nakce då jag har ont som ni kanske förstår ;) haha men i alla fall hon tyckte att jag skulle åka till distriktsläkaren. så ringde dit och fick en tid vid två ;) men på mediakommunikationen så skulle vi ut och göra en uppgift ute och slutade den lektionen när den var klar och linnéa och jag var klara väldigt tidigt så då gick vi hem till henne och åt lite =D sen tillbaka till skolan och prata med den läraren som jag har i Psykologi att jag inte kan vara med på lektionen då jag skulle till läkaren i blomstermåla vid två. så tog bussen vid 12.25 och så hämtade min bästa pappa mig i ålem och så åkte vi hem sen vid tjugo i så gick jag upp till läkaren och mötte mamma där ;)

Jag hatar när läkarna inte kan prata redig svenska!!! :( men i alla fall var där med min nacke som ni kanske förstår ;) jaa hon hittade inget fel så det är nog bara att jag har sträckt mig och hon sa att jag inte skulle rida på 5-7 dagar utan ta det lungt några dagar nu!!! :( men jag tänker vara lite orlydig och rida lektion i morgon i alla fall ;) ahhahahahaha
Men eftersom att det är bättre redan idag så tror jag att det kommer bli bra om några dagar =D thih

Ska äta middag snart och sen så ska jag fråga mamma om hon vill köra mig till stallet sen då toppen ska få vila idag så jag ska bara mocka lägga upp mat och borsta skitgrisen lite =D thihi


Min lilla söötnos =D <3

Kommentarer
Postat av: Michelle

Fina är ni<3

2011-09-13 @ 16:51:16
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Du får krya på dig mandha :)♥

2011-09-13 @ 16:53:23
URL: http://islandshestchey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0