Skolan =D

Ja skolan idag har varit chill, första lektionen hade multimedia och gjorde färdigt våran uppgift och redovisade den! det gick jätte bra och de gissade på rätt ord oxå =D då man skulle beskriva ett ord med tio stycken bilder och ha musik och sådant till =D  ska fråga linnéa om jag kan få den så kan ni få se den och gissa på vilket ord vi hade =D 

Jag linnéa och Elin gick ner till mc dolands och åt mat där sen gick vi och köpte chilatte elr jag och elin i alla fall och linnéa köpte en latte =D sen så köpte linnéa en tröja i alla fall. men vi behöver ju inte säga att vi råkade komma 2 min försent då kort saken på mc donalds klurade och funkade inte :(

Men i alla fall när vi kom tillbaka så började vi arbeta med vårt arbete på mediaproduktionen =D och jaa det gick fram för mig och linnéa men sen kunde vi inte ha det men jag kom på västa bästa idéen när jag kom hem som vi ska ha =D as gutt ju =D

Nu har man precis ätit och ska snart byta om och dra till stallet med olivia sen senare så har vi ridlektion =D har hoppning och hoppas att  min moster skulle komma upp och titta så att hon kanske vill filma mig =D då kanske ni får se filmer antingen idag elr i morgon =D thihi



Haha linnéa förra året ;) hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0