Mystur i skogen med Elin och padde =D

Skolan idag var hur kul som helst!!!! elr inte lektionerna men allt annat ;) ahha hvar ju så sjukt trött så jag tycker synd om linnéa som fick stå ut med mig idag ;) thihi
sen ville jag bara ta mitt liv då jag fick så sjukt jävla ont i fötterna men men offrade min ondhet för att gå till Höks och köpa en sak till min syster ;) ahha
Men i alla fall när jag kom hem blev det att äta lite packa sen dra till elin där man ska spendera helgen =D
Så idag blev det att rida ut på sööta toppen =D vi red till Elin då och red en runda med henne =D hih det var mysigt skittade hella tiden och jaa runda tog väll ungeäfr 1 h att skritta och så tog det 30-40 minuter att skritta till och från elin så ungefär 1,5 timme red jag idag i skritt ;) thihi men mysigt var det i alla fall =D myste lite med honom i stallet sen. och när man var klar där drog man hem till elin igen och kollade på idol och nu ligger vi i sängen och ska snart sova =D thihi

Ni får en bild på mig och elin för det =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0