Myskväll =D

Sitter och tittar på mamma mia just nu med Min andra familj ;) thihi elr jaa, Med Elin, Johanna, Ida och eva =D ska se om det går en kväll utan att det mobbar mig ;) ahha nee men det är kul ;)

Men i dag så har jag varit i kalmar med johanna, idag och eva =D hjälpte johanna att hitta massa kläder =D synd att man själv inte hade pengar att köpa kläder för :( men men det kommer väll det oxå ;) haha
Först var vi på stadium, sen modehuset, ikea och sist på city gross =D  ahah men det var en rolig dag i kalmar och nu är man trött !!! ;)

När man kom hem hem ;) så åt man lite sen åkte man till stallet och mockade och la upp mat. myste samt lite med Toppen =D thihi tog av honom täcket så han får gå utan i morgon ;)

Imorgon ska jag och elin ta kort hella dagen =D först ska hon ta kort på mig när jag rider sockertoppen =D efter det ska vi ta kort på varandra hihi =D får se om det är fint väder i morgon då =D thihihi så bilder kommer ni få imorgon i alla fall =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0