lite upptatering från i månsdag och igår ;)

Som sagt så hade vi ju hoppning i måndags på lektionen =D  och det gick jätte bra, hoppade samma hinder som på hopptränignen fast gjorde en annorlunda bana =D men det gick jätte bra och han lyssnade när jag tryckte av han på vissa hinder och tyvärr på vissa så kom jag lite efter, men som sagt jag måste ju lära in mig hur han hoppar och så. Men det kommer bli bra och så taggar vi till på torsdag då det är hoppträning =D

Tisdag!
Skolan idag va chill. Första lektionen satt vi och tittade på film i två timmar ungefär ;) hah den var bra, men det blev segt och tråkigt emot slutet !!  men sådant man får leva med, men var sjukt trött hella dagen!
gick hem till linnéa och åt mat med =D
Sen när vi kom tillbaka så blev det massa strul om vad vi skulle ha och vart vi skulle va! men jag hade i alla fall psykologi. och det verkar jätte kul och intressant så det kommer nog bli bra. förutom att jag var as trött denna lektionen men tror det har med förkylningen att göra :( men vi kämpar på ;) ahha

Blev inte att åka till stallet idag heller utan sofie var så snäll att mocka, lägga upp mat och sådant åt min häst =D
Skulle nämligen på speedway med Elin, johanna, niklas och melker =D det är sjukt kul och man blir så peppad själv när man kommer dit!
Det bästa är att Dackarna van!!! var säkert bara för att jag och elin va där! men de behövde vinna för att hålla sig kvar i elitserien!! =D <3 så nästa år ska jag och elin åka på fler matcher =D
Men det som gjorde min kväll var när vi åkte hem och nicklas ahde frågat melker dagen innan

Nicklas : Melker fick du följa med på speedway?
Melker: Första sa mamma ja sen sa hon nej sen sa hon något på engelska och då fick jag !!

fy va kul det var, jag och elin satt typ och skratttade åt det hela vägen hem!! ;) hahah
Men bilder från dagen får ni senare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0