Hemma hos pappa =D

Pappa kom till mig och hjälpte mig att byta en lampa på min moped ;) fast denna gången var det baklyset ;) men i alla fall sen efter det så körde pappa upp mig till stallet och stannade kvar vilket jag tyckte var väldigt kul, då han inte tycker om hästar och så ;) thhihi men kom upp mockade, la upp mat och allt sen tog man in skit grisen och bortade han, jaa han va inte fux i alla fall utan han va mer grå av LERA!!! haha ;) men sen red man ett kort och lätt pass idag då jag är förkyld och orkar inte redigt arbeta på det sättet ;) men han var i alla fall väldigt fin idag och lyssnade jätte bra på mig endån även om han ville spriga iväg lite så fick jag tillbaka honom sen =D han var väldigt fin i formen idag oxå =D min lilla bäbis =D

Sen åkte man hem till mamma igen och byte om lite fort och packade lite och så körde jag hem till pappa, (det gick bra ) så duschade hemma hos pappa. nu har man ätit lite och så ska man vara hemma hos pappa varje onsdag då jag är ledig på onsdagar från skolan ;)
Men ska även ha dressyr lektioner på onsdagar för anna-lena =D vilket ska bli kul och lärorikt, då både jag och toppen måste känna in oss på varandra mycket i dressyr som jag har skrivit förut ;)

Älskar denna bilde som olivia tog när hon höll lektion för mig =D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0