Hade ju ridlektion idag...

Hade ju som sagt ridlektion idag, hoppning hade vi oxå. kan väll säga att det gick sådär. han är slarvig med bena tycker jag och bara rusar mot hindrerna. visst han är en unghäst, tycker att det är kul och så. men jag vill endån ha kontroll på honom innan hindrerna och att han ska lyssna på mig. sen vill jag ju inte ta honom förmycket i munnen men vi får väll se.
Men i dressyren är han hur fin som helst och lugn =D så känner mig mer peppad på att rida dressyr en att hoppa om jag ska vara ärlig. men ska hoppa i alla fall så att både jag och han får in det lite och så. vi fär väll se hur det blir sen framöver ;) hahah

Ska även löshoppa honom snart. vetinte redigt när det blir då min ridlärare ska vara med och hjälpa mig. men när det väll händer så kommer det komma film på de =D

I morgon får han vila hade jag tänkt som vanligt ;) thihi men ska åka upp på morgonen till honom och mocka och så för jag har nämligen sovmorgon igentligen, och så tyckte jag att det känndes skönt att åka upp på morgonen så han man hella kvällen på sig att göra annat =D

Då jag misstänker att vi kommer få våran uppgift i psykologi i morgon nämligen. då kan jag sitta med den hella kvällen i lugn och ro =D



En gammal bild på mig och elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0