Go skoldag =D

Så jäkla gutt!!!!! =D
hade Foto på morgonen och det var as gutt =D kommer bli as kul att ha det i alla fall =D fast johnas pratade mest om kamerans historia men det var faktiskt lite intressant sen så fick vi välja ut en bild som vi tycke om och säga varför vi gillade den ! och alla gillade den bilden jag tog till och med läraren =D hihi han tyckte att den var bra tagen oxå =D
Denna bilden va det =D hoppas att elin inte blir arg på mig nu ;)


Sen gick vi hem till Linnéa och åt mackor =D hon glömde ju allt hemma så fick gå hem till henne ;) haha sen gick vi till skolan igen och hade svenska i 45 min sen fick vi sluta så det var gutt att komma hem tidigt =D <3

Och snart så ska man åka till stallet och rida en liten sväng ;)


tycker att ni är lite dåliga på att fråga min frågor =D
kommer svara på alla frågor på söndag =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0