Går dagen :(

Jag hopptränade inte igår då jag var tvungen att jag massa saker hemma igår. men jag åkte upp och red lite själv. gick as bra att rida fram då var han hur fin som helst! =D sen så började jag hoppa fram lite då jag hoppade själv. det gick bra, han tände mot hindrerna. men sen när jag började hoppa de andra hindrerna så ville jag bara sluta direkt, då han bara sprang och inte lyssnade på mig. så han sprang förbi några gånger då jag inte han rama in han redigt då jag hade så  mycket att hålla kol på :( så det passet kan vi dra ett streck över!!!

Kom hem och åt lite sen var man lite med min sjuka syster!! ;) haha sen pluggade man lite och fixade massa. ;) hihi tittade även på superstars med familjen =D + en hund som bara ville busa. synd att jag inte filmade han var verkligen helt galen!!! han ville inte sluta men sen när han slutade busa med mig så började han busa med morgan istället!! ;) ahha den lilla skit hunden!


JAa bus hund =D ahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0