Bästa ridpasset =D

Var ju ledig idag som jag är varje onsdag =D känns så jäkla skönt! =D Så latade mig lite idag och så messade olivia mig och frågade om jag ville åka med henne till stallet =D så vi åkte upp vid halv ett ungefär och så var hovslagaren där och skodde fiddy precis. så vi pratade lite med honom sen när fiddy var klar hjälpte jag olivia att bygga hinder på sora banan =D fixade hästarna och började rida =D

Kan säga att detta passet var det BÄSTA passet =D han var verkligen hur gosig som helst idag. fast i början var han lite jobbig och ville abra springa men sen efter det så var han hur lugn som helst fick sitta och driva faktiskt vilket jag inte har fått göra förut =D Toppen vad stadig och fin i formen kunde ställa honom som jag ville då jag körde mycket volter idag =D körde mycket travarbete så att han blir stark och stadig där. ska börja köra mycket galopp arbete snart =D så att han får upp konditionen och styrkan =D
Funderar på att rida ut på fredag. om det inte hinner bli för mörkt ;) annas ska jag fråga Elin om hon vill rida ut med mig =D  då ska vi galoppera =D thihi.
Jag har verkligen kännt mig peppad på att rida dressyr nu. för han är verkligen så himla fin och han överraskar en hella tiden =D

Längtar verkligen till jag får skriva på kontraktet och säga att det är min häst =D det känns verkligen rätt när jag rider honom och det är alltid kul, även om han är jobbig och bara vill springa så lär jag mig nya saker hella tiden =D känna konstig att jag redan har haft honom i 1 månad och 3 dagar =D thih <333


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, ni var jätteduktiga idag, såg jättefint ut också! :D

btw, när kommer filmen när han och musse busar i hagen?:D

pusss!

2011-09-21 @ 20:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0