A good day =D

Åkte ju till elin idag som sagt och vi tog lite kort =D dem kommer upp imorgon då jag inte orkar fixa dem nu (A) thihi men i alla fall sen vid tre tiden åkte jag upp till stallet och så släppte jag och emma ihop våra hästar i hagen =D har film på det men de kommer antingen upp imorgon kväll elr på tisdag =D thihi kan säga att de hade kul i alla fall och verkar trivas tillsammans =D
Sen efter det så tog jag in alla hästarna. eftersom att jag och mikaela hade stallet idag, hon tog morgonen och jag kvällen ;) myste lite med toppen och så sen skulle jag rida och då började det ju så klart att vräka ner, men det var bara att rida och se glad ut ;) men han gick sjukt bra idag, lyssnade jätte bra och gjorde det jag ville, övade mest på att få honom i låg och stadig form som vanligt sen mycket ställande, mycket i skritt och traven. galopperade inte mycket alls idag utan travade mest =D han var lugn oxå och ville inte springa något alls idag, men det var kanske för att han sprang så mycket i hagen ;) hihi

regnade ju när jag red och det ahr fortfarande inte slutat regna så jag ringde till mamma när jag hade tänkt åka hem och frågade om hon ville hämta mig då det inte är så kul att sätta sig på moppen när det vräker ner!! så hon var så snäll och hämtade mig så slapp jag bli mer blöt än vad jag va!! =)

Men imorgon är det ju ridlektion och jag tror att vi har markarbete =D hoppas att det går lika bra som det gjorde idag =D thihi

här är i alla fall en bild på mig och elin =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0