Helgen + idag =D

I lördags så hängde jag med mikaela, sofie, anna-lena och olivia på tävling i tingsryd =D
Sov även hos sofie, vi gick upp vid 20 över 5 och åkte sedan vidare till stallet då vi lastade och åkte från staller vid halv sex ungefär ;) ahah så trött var man kan i alla fall ;) kan säga att det var kallt ute oxå men men sådant man får ta ;) hihi
Själva tävlingen i sig gick jätte bra för dem tycker jag i alla fall =D blev tyvärr inga bilder då jag är så klantig och hade glömt minneskortet hemma :( men det är jag i ett nötskal ;) hahah filmade i alla fall med anna-lenas filmkamera ;)
Kan säga att mikaela vann båda L:B med mitwitz, kom 0-0 i andra L:B med hampus och fick 0-4 fel i L:A =D Sofie kom 0:A i första L:B och 8 fel i andra. Olivia fick 0-4 i andra L:B och ute i L:A tyvärr men det gick skit bra för alla endån. =D hade i en skit kul dag i med tycket skratt och allt =D
När man kom till stallet blev det att fixa toppen lite innan man drog hem ;)

I söndags så hade jag och mikaela stallet. så då blev det att gå upp tidigt då med och åka till stallet fodra hästarna sen efter ett tag släppa ut med oxå ;) efter det la vi upp maten, fyllde på vatten och massa innan vi åkte hem ;) thihi
Vi två tiden åkte jag upp till stallet igen och red lilla sockertoppen =D han var så sjukt fin, gick i precis den låga och fina formen jag ville var lugn hella tiden och allt =D satt bara och log hella passet jaa vet inte redigt vad jag ska säga om passet mer än att det var awesome :)  När jag ridit fixade jag honom ryckte även hans man då det verkligen behövdes ;) efter det så började jag ta in några va privathästarna, men kunde inte ta in alla då janne höll på i det andra stallet. men han blev klar med det han skulle i alla fall så tog jag in hästarna fick även lite hjälp med det ;) thihi 
Sockertoppen bytte även box tills det andra stallet är klart =D framåt sju tiden så hade mikaela kommit upp igen så kvällsfodrade vi och tog in lektionshästarna och fixade det sista =D sen fick man äntligen åka hem efter att nästan varit i stallet hella dagen. sjukt trött var man Men det är så himla kul endån ;)

Nu sitter man i skolan och slutar nu, så snart blir det att fara hem och äta sen bege sig till stallet för ridlektion, tror även vi har hoppning =D hoppas han är lika fin som han var i onsdags ;) thihi men vi höres =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0