onsdag-fredag.

Har varit lite off här nu som jag skrivit lite tidigare ;) haha men i alla fall. tänkte skriva lite nu vad jag har gjort i veckan ;)

Onsdag!
Då var det hoppträning då vi inte skulle ha någon på torsdagen. Men i alla fall det gick jätte bra han var skit lugn och fin hoppade verkligen upp sig och rev typ inget =D  men tyvärr så blev det lite fel mellan mig och toppen då han ville springa ut då dörren var öppen, då kom jag i obalans och åkte av i den hårda sanden ;) ahah men det var bara att sitta upp igen och hoppa vidare. men efter det blev ahn lite piggare och lite mer stressad tror jag ;) thih men det gick bra i alla fall. hoppade an bana av gympahoppningen sen oxå. han hoppade skit fin verkligen, tycker det var synd att ingen filmade men så kan det vara, men sen när vi skulle hoppa krysset till oxern så smet han förbi oxern och jag åkte av och slog i bakhuvudet :( blev lite yr och hade ont men hoppade upp igen och hoppade ett hinder i alla  och det gick bra =D
Är så himla stolt över min fina häst =D
Bild på målningen kommer senare '!

Torsdag!
Det blev att stressa upp till stallet,  mocka och allt, fixa honom sen red jag en lite skitt tur ut i skogen =D han är så mysig och pigg thihi. men trodde inte att jag skulle kunna rida efter igår, för hade as ont i nacken och i bena, men som tur va gick det bättre sen när jag ridit en liten bit =D kom till stallet igen fixade allt sen kan man säga att jag fick skynda mig hem och fixa iordning mig sen bar det av och titta på musikal som 8-9:orna på parkskolan har gjort =D kan säga att den var bra och rolig i alla fall den scenen som min syster gjorde =D hahahahah ;)

Fredag!
Sitter i skolan nu och har engelska men slutar snart, och då blir det att fara hem äta, åkta till stallet och rida antingen blir det att rida ut idag med elr blir det ett lätt dressyr pass. efter det blir det att åka hem till sofie och sova där då jag ska hägna med henne,mikka och olivia på tävling imorgon =D behöver nämligen inte gå upp så tidigt om jag sover hos sofie ;) thhihihi

=D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0