ridpasset igår ;)

Sitter i skolan nu och har psykologi =D förlåt för att jag inte har varit så aktiv men jag har verkligen inte orkar blogga, då jag kommer hem sent på kvällarna sen var jag ju i stockholm förra helgen. men vi får se om jag orkar ta tag i bloggen redigt elr fall det bara kommer upp inläg när jag har tid och ork ;) thih

Men lektionen i går gick rätt så bra. vi hade markarbete.  Cavalletin gick bättre mot slutet då jag fick tillbaka honom väldigt bra och han lyfte bättre på fötterna ;) men volten med hindrerna gick inte så bra, då han tänder mot hindrerna så mycket så fick köra varanan då jag inte han få honom lugn elr något. så det är något jag måste öva på att han inte ska öka så mycket innan hindrena. visst han är bara 5 år, så ajg kan inte begära förmycket men det funakde. Sen fyrkanten gick väll bra, han lyssnade bra på mina skänklar i alla fall vilket var bra, sen är det ju bara att få honom lugn i alla gångater;)
 bild på övningen finns nedanför ;)

Mamma har ju ridit toppen i helgen, det hade gått bra sa hon men hon rider ju inte honom på det sättet som jag gör. typ galoppen och så men men, det gick rätt så bra endån. sen har jag ju inte ridit på hela helgen heller så man kännde sig lite ur form ;) ahha nee men jag har problem i ridningen att jag kan inte jobba lika bra till höger som till vänster och det är sjukt jobbigt. för jag har inget stöd på min höger ben/skänkel.
Får alltså börja träna den sida mer och bli stark elr vad det nu är ;) haha

Men det var skönt att var uppe på toppens rygg igen och börja jobba =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0