Bilder från i stan och hemma =D

Lite bilder som amanda och jag tog idag =D hoppas ni gillar dem, vi bjuder på oss själva i alla fall =D  ni kan ju ta och gå in på hennes blogg oxå =D
http://lifebymandas.blogg.se/

Våran Frukost ;) hahaha


Inne i stan ;)





Hemma från stan ;)







Älskar dig Amanda!
Du är verkligen den Bästa vännen som jag behöver!
Du får mig att släppa allt inom mig och vara den jag är och vill vara!
Tycker det är så JÄVLA segt och TRÅKIGT att det är så långt mellan oss då det tar ett tag innan vi får träffas igen.
Men detta året har faan varit det bästa i mitt liv. då vi har hunnit med hur jäkla mycket som helst tsm och träffast as mycket =D känns så jäkla skönt att vara med dig. Du är verkligen som jag vi har samma humor gör samma saker och allt.
Det enda jag kan säga är att JAG ÄLSKAR DIG MIN BÄSTA VÄÄÄÄÄÄÄÄN!!!!!!!!! <333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0