Uteritten igår =D

Skolan i går var segt, men så är det ju varse onsdag ;) men men

sen när man kom hem vid kvar över tolv tiden så åt man lite sen drog man upp till stallet och fixade lite. Red även ut med olivia oxå =D men precis när vi skulle rida iväg så fick vi reda på att drömmen och klykop hade rymt så det blev att olivia och jag red ut och letade efter dem men vi såg dem inte men efter ett tag så red vi tillbaka till stallet och då stog dem inne i stallet och mikaela var där oxå. mikaela och anna-lena hade hittat dem på en äng ;) men det var ingen fara med dem, de var inte ens varma så lugnt hade de tagit det =D
MEn efter det så red olivia och jag galopprundan som vi kallar den =D och jaa min häst kunde faktiskt nästan galoppera lugnt =D thih <33 kom till stallet fixade allt, drog hem fixade mig sen hämtade pappa mig och så hängde jag med honom hem och åt. Vi åkte även till farmor sen och lämnade lite saker som jag vill att hon ska laga åt mig =D
Hemma igen så tittade jag och pappa på innebandy men jag tror jag somnade sen efter ett tag (A) var verkligen sjukt trött så gick upp och la mig vid 9 tiden tror jag (A) haha men pigg är man idag i alla fall =D thihi


Ikväll är det endån hoppträning och jag är sjukt taggad =D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0