Söndag =D

har inte gjort så himla mycket idag. satt hemm till klockan fyra. och då tittade man på tre filmer och massa.
som sagt vid fyra tiden så bar det av till stallet då jag hade kvällen =D tog in alla hästarna fixade lite, tittade på när olivia klippe fiddan och liten. När hon var klar med det så red och och jag ut en liten runda, det var mysigt. Fast min häst blir så himla pigg när jag rider med någon annan, då typ bara sticker han ;)

Men det roligaste var ju att när fiddy galopperade så kunde min häst trava brevid ;) hahahah men toppen är ju liten, men han måste oxå kunna galopperna lugnt och trava ;) haha men det kommer nog med tiden.
Fixade allt sen så blev det lagom att kvällsfodra, gjorde det och så fyllde man på vatten till hästarna och så bar det av hemmåt och gå och lägga sig ;) har varit hemma ett tag nu. men måste ta och sova nu då man ska upp till skolan i morgon. går ju upp redan vid sex vilket är segt.

Men i morgon så ska man även gratta min lillasyster som fyller 9 år =D Det roligaste kommer nog att bli, att se hur trött hon kommer vara ;) tänkte nämligen filma då på morgonen ;) hahah
Sen på kvällen så är det ridlektion. Dressyr trimmning blir det oxå =D det gillas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0