Ridlektion Måndag

Ridlektionen igår gick as bra trotts att vi var 7 stycken ;) Övade mycket på att få hästen ställd och böjd på volterna utan att skjuta ut rumpan. Gick faktiskt välldigt bra och han gick så himla LUGNT så att jag kunde sitta ner i traven =D fatta att man blev glad när man förut fick sitta och hålla i honom hella tiden till att kunna sitta ner och nästan driva på fast han endån har drivet,skjutet och energin =D känna så himla skönt =D sen är det bara galoppen som jag måste jobba med då han är lugn och fin inne på volten men sen när man går ut på fyrkantsspåret så bara ökar han och länger på steget ;) men men det är bara att öva på =D

Så om jag ska sumera dagen pass så kan jag säga att det gick skit bra =D <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0