Lördags =D

Igår lördags så var det mönsterås marknad så gick där med mamma, morgan, louise och magda =D Köpte strumpor, en möss och godisremma (A) thihi sen fikade vi på lillbageriet ;) så det var en bra markand ;) det roliga var att man träffade även gamla lärare som man hade på högstadiet och gamla klasskompisar och andra kompisar =D
När man kom hem blev det full fart och fixa mat och sådant men då åkt jag till stallet och fixade lite. hem fort igen och hjälpa till med maten när jag kom hem.
Fixade iordning mig själv och höll på. för vid fem kom gästerna då vi firade magda som fyller 9 år på måndag =D
Så åt massa mat, men blev endån massa över då magda är så konstig och inte som alla andra barn utan hon ville ha sådan mat som man har på julafton och påsk ;) så sådan mat åt vi idag.
Så pratade vi massa och sen en lång stund senare så åt vi tårta som vi köpt från lillabageriet =D bild på den kommer senare =D den var väldigt fin i alla fall.
När alla hade gått hem gick man och la sig i sängen med datan och ligger här nu med ;) hahah men ska snart stänga av datan. då jag måste sova ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0